Se necesita un porter@ de 1º ó 2º de ESO; un defensa central de 3º ó 4º de ESO; un medio creativ@ de 1º de Bachillerato; un avanzad@ de 2º de Bachillerato y un entrenador/a que sería un profe del departamento de Mates, claro.
Entra, mira y cuéntame si participamos, ¿vale?
http://www.mathleague.eu/
No hay comentarios:
Publicar un comentario